Přerov, 1. 3. 2023 - Na pondělním jednání zastupitelstva zvedli Piráti otázku marketingu města Přerova. Stalo se tak v souvislosti se zavedením služby sdílených kol, která by podle pirátské zastupitelky Lenky Jüngling měla nést znak nebo logo Přerova(které však stále chybí) a propagovat ji. Debaty o jednotném vizuálním stylu města jsou však od roku 2016 u ledu.

„Je skvělé, že se Přerov stává moderním městem a snaží se zlepšovat svou image. Jsem za to ráda, ale je potřeba to dělat pořádně. Město by mělo začít pracovat na lepším marketingu. Kola, která v Přerově budou by už měla mít logo nebo znak Přerova a propagovat ji. Myslím, že je tak nejvyšší čas jednotný vizuální styl začít řešit,“ říká lídryně opozice z Pirátů Lenka Jüngling.

Primátor i další zástupci vedení města s návrhem souhlasili. Debaty o jednotném vizuálním stylu jsou totiž od roku 2016 u ledu. Tehdy se nevydařila veřejná soutěž, jelikož nevzešel žádný vítěz. Piráti rovněž upozorňují, že pro vybrání vítězného návrhu a jeho aplikaci je potřeba také odvaha radnice.

„Otázku jednotného vizuálního stylu jsem zvedl už na jednání komise pro kulturu a cestovní ruch. Město by k tomu mělo přistoupit komplexně a spolupracovat s Czech designem a odbornou porotou tak, aby byl vybrán skutečně kvalitní návrh, který dá Přerovu jasnou značku a odliší ho od dalších měst,“ dodává pirátský krajský zastupitel a marketingový specialista Jaromír Horký.